Book nerd

20 03 2008

This one is for the Swedish readers*

Jag gjorde ett test men det funkar inte att klistra in resultats-koden i wordpress. Jag försöker igen senare...  :-(

Iaf, jag är 72% boknörd och om du vill testa dig själv, gå in på boknördstestet här. Testet ligger på Barnens Bokklubbs hemsida, vilken nostalgi - jag var medlem när jag liten!! Måste nog ta mig tid att kolla runt lite på deras hemsida och se vad barn läser nuförtiden!

*) I did a test to check how "book nerdy" I was... 72% and I am not even a member of a book circle!  :D


Actions

Information

12 responses

20 03 2008
saltistjejen

Hehe! Du slår mig du med!!!!🙂
Leve boken!

20 03 2008
petchie

Japp! Men varför funkar inte koden, arrrggghhh😀

20 03 2008
Jess

He,he.. jag gjorde också det där testet och hamnade på 28% boknörd! Ha,ha..fast jag trodde att det skulle bli nått runt 10% så där ser man.😀

20 03 2008
petchie

Jess, det svåraste var ju de där bibliotekskoderna – hade ingen aning! Synd att man inte kunde få de rätta svaren… Hi hi, det var ju kul att du är nördigare än du trodde😉

21 03 2008
gottablandat

haha.. det testet maste jag göra !! Ha en bra pask!

21 03 2008
Annika

Alltså, man tror att man är nördigare än man är, och det är ju lite av en besvikelse för en bokslukare, buhu!!!
Så fort jag surfar in hos ngn bloggvän ligger nörd-testet uppe. JAG måste också göra det…

21 03 2008
Petra

Jag kunde inte heller klistra in koden. jag blev 70% boknörd. Du är alltså två procent nördigare än jag. =)

21 03 2008
petchie

Gott å blandat, det var ett kul test, tyvärr kan ni inte se hur jag “ser ut”😦

Annika, ha ha, det var många som blev besvikna på hur nördiga de var… Jag vet inte om jag lyckades pricka in de där bibliotekskoderna rätt – gissade hejvilt! Jaaa, du måste göra det!

Petra, det verkar som koden inte funkar på wordpress och metro, konstigt. Ha ha, vi är iaf nära varandra i nördighet! Undra om det var de där minst 20 olästa böckerna som ligger här hemma som fick upp mitt resultat?

21 03 2008
David

Bow before me, för jag fick 80%…😉

21 03 2008
petchie

Ha ha, du är verkligen en av de nördigaste, lillebror😀 Men du är en av de mest imponerande läsarna jag vet, du läser ju sååå mycket och många seriösa böcker!

25 03 2008
Mia

Åh jag är ju världens Dolly fan! Why’d you come in here looking like that – är en favorit!

25 03 2008
petchie

Mia, jag gillar också den låten! Jag är så glad att jag köpte den där cd:n även om O inte är lika förtjust i den, ha ha😀

Leave a Reply

