Books I have read…

14 04 2008

I have added a new page on the blog. If you look in the right-hand corner at the top of the page, you will see a link called Books I have read…”

If you are interested in some recommendations (and some non-recommendations-i.e-please-avoid!) you can check out my [brief] opinions of the books (I haven’t written about all of them yet but I will update the page as soon as possible).

All you need on the beach - a good book and a coconutA good book and a cold coconut, just what you need on the beach in December…


Actions

Information

8 responses

15 04 2008
gottablandat

kul med bokrescensioner. och wow va gooot kokosnöten ser ut!! mumma!

15 04 2008
Annika

Alltid trevligt med bokrecensioner, tycker jag. Ska genast kolla in!!

15 04 2008
Marianne

Hinsehäxan ser jag. Den tyckte jag var intressant. Inte ofta man får inblick i det livet hon lever. Kul med en boksida. Ska se om man kan göra något liknande på blogspot, för det är ju bra när man kan tipsa varandra och dessutom gå tillbaks och leta.

15 04 2008
petchie

Lotta, kokosnöten var jättegod – har faktiskt bara sett den enda gången att de säljer sådana på stranden… Kul att du gillar bokrecensioner, du får hojta till om du läser någon av böckerna😉

Annika, du kan se att jag hänvisar till din mer utförliga rekommendation av Random Family..

Marianne, visst var Hinsehäxan intressant! Som du säger så är det inte ofta man får höra från “insidan”, intressant perspektiv.
Jag upptäckte precis att man kunde ha mer än en “page” och då tänkte jag att en boklista kunde vara kul. Hoppas att det går att göra något liknande på blogspot.

16 04 2008
gottablandat

hej vännen! ja jag ska hojta till om jag läser nan av böckerna. ska samla pa mig ett gäng böcker nu som jag ska plöja när jag ligger inlagd pa sjukhuset. Tack för din omtanke och dina värmande ord inne hos mig!!!
puuuuusss!!

2 01 2015
Trixie

It’s much easier to unarsetdnd when you put it that way!

16 04 2008
Millan

Vilken bra ide! Jag ar alltid pa jakt efter nya bocker och laser ofta bocker som nagon annan har rekommenderat. Jag borde gora nagot liknande sjalv for jag har insett att jag glommer sa himla fort. jag kommer knappt ihag vad jag laste for en vecka sedan.

16 04 2008
petchie

Lotta, jag tänker på dig!!

Millan, det var ju du som inspirerade mig att ha en “Just nu…”-avdelning på bloggen så kul om jag kan ge dig ett tips tillbaka😉 Jag är precis likadan som du, glömmer snabbt bort vad jag har läst så det är lika mycket för min egen skull som jag skrev boklistan!

Leave a Reply

