End of the European tour

5 07 2008

Today is my last full day in Brussels, O has already headed home to Spain and is returning to Puerto Rico tomorrow. It’s been a great week, both in Spain and here in Brussels.

My hosts for the night, French S and Greek Y, and I are soon off to buy some pains au chocolat – we have a brunch appointment with Swedish M and A to admire their little son N

Tomorrow, I go back to Sweden and hopefully I will have time to update the blog and show you some photos from my travels. Until then, have a great weekend!!

Swedish meatballs (and t-shirt) in Ikea, Zaragoza

O’s brother eating Swedish meatballs in Ikea in Zaragoza, wearing his Swedish flag t-shirt in my honour (I think!)😀


Actions

Information

7 responses

7 07 2008
Mary T

Send my greetings to S & Y!

7 07 2008
Anna

Ser fram emot mer historier och bilder! Själv ska jag till Almedalen så jag kommer kanske blogga lite därifrån, vi får se.

7 07 2008
petchie

Mary T, I’m already back in Sweden but I will let them know😉

Anna, Almedalsbloggande låter intressant och spännande – hoppas att du hinner skriva lite! Jag ska försöka hinna med att skriva ihop ett inlägg innan min pappa ska fiffla med datorn och försöka byta disken (min nuvarande disk låter visst inte som den mår bra enligt honom…?? och jag ska få mer plats för alla foton etc, så jag klagar inte!).

7 07 2008
Desiree

Det var minsann inte illa att både ha Sverige t-shirt och sitta och äta köttbullar med små svenska flaggor. Ser fram emot att få höra lite mer hur du har haft det och få se lite bilder. Skönt att du får chansen till lite mer tid i Sverige.

8 07 2008
Marianne

Hihi, han kanske tror att köttbullarna blir godare om man är svenskflaggad : )

Ska bli skoj att se lite foton och höra lite mer om hur du har haft det!

Och ha det nu jätteunderbart resten av tiden i Sverige!

8 07 2008
Jess

Vilket häftigt kort!
Ett kort som lyser svenskhet i Spanien.😀

Så det är t o m flaggor på köttbullarna i Zgz?

Kram!

8 07 2008
petchie

Desiree, det var verkligen kul att besöka Ikea i Zaragoza för första gången, och jag köpte en Prinsesstårta i Sverigeshoppen som jag bjöd Os föräldrar på (jag kom ju på att jag skulle göra det när jag läste din blogg för ngn månad sedan). De tyckte att tårtan var jättegod, inte alltför söt!
Det är så skönt att jag har en hel månad kvar i Sverige, trodde först att det bara var 3 veckor – men det är ju 4 veckor kvar innan 1 augusti.

Marianne, precis – han är så söt, lillebror som alltid tar på sig sin svenska t-shirt när jag kommer till Spanien😀
Det kommer inlägg och fler foton, men wordpress strulade så mycket igår så jag gav upp till slut (varje gång jag tryckte på spara så fick jag ett felmeddelande!).😦

Jess, japp det är svenska flaggor på köttbullarna men bara om man beställde 15 stycken så jag fick ingen flagga med mina 10!!

Kram tjejer! Imorgon kommer ett onsdagsrecept och förhoppningsvis ett reseinlägg med foton på torsdag!

Leave a Reply

