Problem with keyboard

20 11 2009

Sorry for not replying to your comments but I am having computer problems / I don’t know if it is a virus but my keyboard is not working properly. I have to press the same key several times when typing, and it is extremely frustrating! Sometimes it works like normal – like now for example (of course!)…

Have tried to scan the computer for viruses etc but nothing shows up on the virus-protection programmes. Anybody out there who’s had the same problem?? I had it on my old laptop but the problem disappeared after a while…

O’s brother J-I arrives tonight.

Havea nie kened (see, the problem has reappeared!) – that is supposed to read Have a nice weekend!

Old San Juan, Puerto Rico


Actions

Information

6 responses

20 11 2009
Anne-Marie

Kan tyvärr inte hjälpa dig. Jag använder faktiskt ett “riktigt” keyboard till mina två laptops och har inte haft några problem. Hoppas att det löser sig. Visst är det irriterande med datorproblem. Jag fick alldeles nyligen byta ut min hårddisk i min Mac. Inte alldeles billigt. Kram!

21 11 2009
petchie

Anne-Marie, kanske jag inte hade haft det här problemet om jag haft ett separat tangentbord!? Min bror lovade att jobba på det men det är visst sol och fint väder i Skåne så trädgården lockade mer😉 Tur att vi har mer än en dator hemma så jag har bara bytt till den gamla datorn…
Kram

21 11 2009
Marianne

Kaffe med mjölk och socker eller annat klibbigt. Jo då, jag har haft exakt samma problem när tangentbordet plötsligt får ett eget liv. ; D

Ha en jättebra tid med BIL!
KRAM!

21 11 2009
petchie

Marianne, ha ha, men nej, jag har inte spillt något!! Däremot är det något jag tänker på med jämna mellanrum, att jag måste vara försiktig runt datorn med dryck – klumpeduns som jag är…
BIL:en fick smaka falafel och hummus för första gången igårkväll ([icke-]typisk puertoricansk mat, ha ha) och min nybakta Amish friendship cake. Kakan bakade jag för att dölja odören från Os stekta fisk så det luktade gott trots allt när han anlände!
Kram

22 11 2009
Saltistjejen

Vad kul med besök! Hoppas ni får en riktigt härlig tid med O´s bror och roligt at ni får fira Thanksgicing (om ni nu ska göra det) med familjen.🙂
KRAM!!!

30 11 2009
petchie

Saltis, det har varit en väldigt trevlig och mysig vecka med Os bror och Thanksgiving à la puertoricanskt vis var jättekul att uppleva. Kmmer mer om det på bloggen imorgo!
Kram

Leave a Reply

